AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
ContiTrade Services s.r.o.
Mercedes-Benz
Interaction s.r.o.


Nový klip Nemyslíš - zaplatíš! varuje mladé řidiče před alkoholem

Ministerstvo dopravy přichází s novým televizním spotem bezpečnostní kampaně Nemyslíš – zaplatíš!. Opět vychází z principu „zločin a trest“ a ukazuje situaci, v níž řidič poruší pravidla a nese za to následky.

Spot ukazuje typickou situaci, která předchází dopravním nehodám: návrat mladých lidí z diskotéky. Autorem scénáře je reklamní agentura Euro RSCG, která pro resort dopravy celou kampaň realizuje, režisérem Filip Renč. Dnes o tom informovalo Ministerstvo dopravy ČR.

V klipu se opilá parta chlapců a dívek srazí s protijedoucím autem a řidič, kterého dívky obdivovaly, skončí s trvale poškozeným mozkem v nemocnici. Ty samé dívky od něj při návštěvě odvrací oči, protože se na něj nemohou dívat.

„Příběh ukazuje, jak krutá může být daň za jízdu pod vlivem alkoholu. Chceme před sezonou letních diskoték varovat mladé řidiče před následky nezodpovědného chování,“ vysvětluje ministr dopravy Gustáv Slamečka.

„Při natáčení jsem se snažil o naprostou autenticitu. Spot je realistický, ale zároveň velmi emotivní. Nesouhlasím s názorem některých lidí, že klipy jsou agresivní a šokující. Šokující je to, co se denně děje na silnicích,“ říká Filip Renč.

Klip poběží od 1. června na TV stanicích Nova, Prima, Óčko a České televizi, jeho vysílání je zatím naplánováno do září. TV Prima bude před 20. hodinou zakrývat některé pasáže černým čtvercem, ostatní televize ho budou vysílat v celé podobě.

Spot má dvaceti a třicetivteřinovou variantu a na komerčních stanicích bude odvysílán minimálně 114krát. Celkový počet uvedení však bude mnohem vyšší. Česká televize totiž uvádí spoty kampaně zdarma a nasazuje je podle aktuálního prostoru ve vysílání. Bezplatně je uvádějí také některé regionální televize.

Další z klipů naplánovaných v rámci Nemyslíš – zaplatíš! bude nasazen do vysílání v srpnu. Celá kampaň bude trvat do konce roku 2010 a její součástí jsou také billboardy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty, internetové bannery, informační letáky a roadshow. Kampaň už získala řadu ocenění od odborníků na reklamu a komunikaci.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Mitsubishi Motors Česká republika
Auto Fit, spol. s r.o.
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
Interaction s.r.o.
Standox