AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Siems & Klein
Iveco Czech Republic, a.s.
Mercedes-Benz


Renault Laguna Coupé od 789 900 Kč

Společnost Renault Česká republika uvedla 30. října na český trh třetí karosářskou variantu své modelové řady Laguna. Elegantní Laguna Coupé je k dispozici ve čtyřech verzích za ceny od 789 900 Kč do 959 900 Kč.

Renault Laguna Coupé hraje roli špičkového a exkluzivního modelu v rámci modelové řady Laguna III, a tomu odpovídá i složení modelové nabídky a palety nabízených motorů. Všechny modely jsou vybaveny podvozkem 4Control s řízením všech kol, který měl premiéru v Laguně GT, od níž Laguna Coupé GT přebírá i oba čtyřválce 2.0T 16V (150 kW/204 k) a 2.0 dCi 16V (131 kW/178 k) v kombinaci s šestistupňovou mechanickou převodovkou. Levnější je zážehové provedení 2.0T 16V, které stojí 789 900 Kč, zatímco turbodiesel je o 30 000 Kč dražší. Pro milovníky šestiválců připravil Renault modely Initiale. V zážehovém provedení to je jednotka Nissan 3.5 V6 (175 kW/238 k), zatímco příznivce nafty láká Renault na zcela nový motor 3.0 dCi V6 (173 kW/235 k). Základní cena kompletně vybavených šestiválcových modelů, u nichž je za příplatek jen metalický lak, je 899 900 Kč (3.5 V6), resp. 959 900 Kč (3.0 dCi V6). Renault poskytuje i na novou Lagunu Coupé tříletou záruku s omezením na 150 000 km.

Varianty GT jsou standardně vybaveny audiosystémem RadioSat 3D Sound by Arkamys s výkonem 140 W, přehrávačem CD/MP3 a osmi reproduktory. Za příplatek 14 900 Kč lze objednat systém Premium Bose Bluetooth s deseti reproduktory, nebo za 45 000 Kč navigační a komunikační systém Carminat DVD s hlasovým ovládáním telefonu přes Bluetooth, audiosystémem Premium Bose s měničem na šest CD a deseti reproduktory. Tento systém je součástí standardní výbavy modelů Initiale, které mají i elektrické seřizování polohy předních sedadel a parkovací senzory vpředu a vzadu. Laguna Coupé jezdí na osmnáctipalcových kolech obutých do pneumatik 225/45 R 18. Brzdová soustava je vybavena kotoučovými brzdami s vnitřním chlazením vpředu o průměru 320 mm a plnými kotoučovými brzdami vzadu o průměru 300 mm. Díky řízení všech kol klesl průměr otáčení na pouhých 10,1 m. Zcela nový motor 3.0 dCi V6 dosahuje největšího výkonu 173 kW (235 k) při 3750 ot./min a maxima točivého momentu 450 N.m od 1500 do 3500 ot./min. Laguna Coupé s tímto motorem dosahuje největší rychlosti 242 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 7,3 s a v kombinovaném režimu EU spotřebuje 7,2 l/100 km.

Autor: Pavel Olivík

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Standox
BOSCH
Toplac s.r.o.
auto MOTOL BENI a. s.
Mitsubishi Motors Česká republika