AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

TOP zaměstanavatelé:
Interaction s.r.o.
ContiTrade Services s.r.o.
Scania Czech Republic s.r.o.
Siems & Klein
Iveco Czech Republic, a.s.
Mercedes-Benz


INSERT INTO log_clanky (id_clanky, id_magazin_sekce, id_user, datum) VALUES ('3204', '18', '0', '2020-06-05 14:51:26')

Nepřetržité servisní služby pro majitele vozů Citroën

Citroën inovuje a nabízí nepřetržitou dostupnost servisu svých vozů.

Vzhledem k tomu, že se dnes všichni snažíme optimalizovat svůj čas, spouští Citroën, jako značka se sloganem Inspired by You, službu CITROËN SERVICE 24/7. Díky této inovativní službě může zákazník odevzdat auto do servisu kdykoliv a stejně tak si ho převzít zpět. Umožní mu to zcela bezpečný samoobslužný systém, který byl již úspěšně odzkoušen ve francouzských městech Massy a Marseille a v prvním pololetí 2020 se rozšíří do 50 míst v Evropě.

V digitalizovaném světě, kde se všechno stále rychleji mění, se proměňují i spotřební způsoby. Důkazem je rostoucí úspěch nových služeb, jako je služba „Drive“ v supermarketech. Značka Citroën je k těmto novinkám velmi vnímavá, a i s ohledem na svůj slogan Inspired by You přichází s novou službou CITROËN SERVICE 24/7.

Hlavním úkolem služby CITROËN SERVICE 24/7 je umožnit zákazníkovi předávat a přebírat auto v případě běžného servisu kdykoliv, a to díky zcela bezpečnému automatickému samoobslužnému systému. V terminálu odevzdá klíč a technický průkaz, platba probíhá online. Po ukončení zásahu je zákazník informován prostřednictvím SMS a může si kdykoli prostřednictvím stejného terminálu vyzvednout klíč a doklady a odjet svým vozem, který je zaparkovaný na vyhrazeném parkovišti. Výsledkem je nová možnost komunikace – jednoduchá a bez dodatečných nákladů – díky níž není zákazník nijak limitovaný časem a usnadní se mu tak život, přitom je však zajištěna stejná kvalita služeb jako při tradičním postupu.

Tento velmi flexibilní systém umožňuje zákazníkovi používat terminál tak, jak mu vyhovuje: může vůz například pouze předat (a vyzvednout si ho tradičním způsobem), nebo naopak.

Princip tohoto samoobslužného terminálu umožňuje také další využití, například:

  • možnost kdykoliv převzít/odevzdat náhradní vůz, jako eventualitu při odevzdání/převzetí vlastního vozu.
  • možnost kdykoliv převzít/odevzdat vůz z půjčovny, v rámci krátkodobého pronájmu Citroën Rent&Smile.

Zákazníci tuto službu CITROËN SERVICE 24/7, která se již rok úspěšně testuje v prodejnách/ser­visech PSA Retail v Massy a Marseille, hodnotí průměrnou známkou 4,8 z 5. Služba, která je v téměř 70 % případů využívaná v době mimo otevírací dobu prodejny, ukazuje, jak je taková možnost opodstatněná a slouží dokonce jako nástroj k získání nových zákazníků.

Služba CITROËN SERVICE 24/7 se v průběhu první poloviny roku 2020 rozšíří do 50 prodejen Citroën po celé Evropě a do konce roku 2020 by mělo v zahraničí fungovat více než 100 terminálů.

Generální ředitelka značky Linda Jackson to okomentovala: „V době, kdy máme stále nabitější program a všichni se snažíme ušetřit čas, je tato inovativní služba dokonalým příkladem snahy značky Citroën nabízet svým zákazníkům bezproblémovou a stále pohodlnější zkušenost. Je to další důkaz toho, že ‚Inspired by You‘ je pro Citroën víc než jen slogan!“

Projekt CITROËN Service 24/7 je vedený oddělením Business Lab skupiny PSA, jehož posláním je nacházet nové obchodní příležitosti, prověřovat je a přeměňovat na nové aktivity skupiny.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Toplac s.r.o.
Mitsubishi Motors Česká republika
BMW Group Česká republika
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
Interaction s.r.o.