AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Interaction s.r.o.
Mercedes-Benz
BusPoint

Kde se právě nacházite:  > Úvodní­ stránka  > Auto - magazín  > SEAT hledá název pro velké SUV

SEAT hledá název pro velké SUV

SEAT vybral devět semifinalistů do užšího výběru v soutěži o název pro nové SUV.

Z iniciativy #SEATseekingName vzešlo devět návrhů, které postoupily do dalšího kola soutěže o název budoucího třetího SUV značky SEAT, jehož uvedení na trh se uskuteční v roce 2018. Z 10 130 obdržených návrhů bylo vybráno následujících devět názvů míst ze španělské geografie, které mají šanci postoupit 12. září do finále:

Abrera – Alboran – Aran – Aranda – Avila – Donosti – Tarifa – Tarraco – Teide

Devět návrhů v semifinálovém kole úspěšně absolvovalo tři různá vyřazovací kola definovaná značkou SEAT, na jejichž průběh pečlivě dohlíželi odborníci společnosti SEAT a externích agentur se specializací na vyhledávání názvů a ochranu průmyslového a duševního vlastnictví:

  1. Hodnoty značky a charakteristika produktu. Na začátku byly vybrány názvy, které ladí s hodnotami značky a charakteristikou nového velkého SUV, třetího modelu značky SEAT v kategorii SUV po modelech Ateca a Arona.
  2. Jazyková kritéria. Poté byly názvy podrobeny pečlivému lingvistickému zkoumání, aby bylo zaručeno jejich snadné vyslovování v různých jazycích společně s pozitivními významy, které jsou s nimi asociovány. Této analýzy se zúčastnili odborníci z agentury specializované na vyhledávání názvů.
  3. Právní kritéria. Nakonec byla v mezinárodním měřítku ověřena legálnost kandidátů, aby se předešlo tomu, že by názvy byly již registrovány ostatními značkami na všech trzích, na nichž SEAT působí. Na této třetí a poslední fázi spolupracoval odborník na průmyslové a duševní vlastnictví.

SEAT nyní začne organizovat moderované skupinové diskuze (focus group) na svých hlavních trzích a uskuteční testy v různých zemích, v nichž prodává svá vozidla, aby z devíti názvů v užším výběru vybral minimálně tři finalisty.

Předseda představenstva společnosti SEAT Luca de Meo v reakci na mimořádně velký ohlas veřejnosti na tento projekt uvedl, že „ukazatele hovoří samy za sebe. Výsledky této iniciativy nás velmi potěšily. Do soutěže se zapojilo více než 130 000 lidí ze 106 zemí. Podařilo se tak navázat spojení značky se španělskou společností i s fanoušky z celého světa. Rádi bychom touto cestou poděkovali všem účastníkům. Rychle se blíží okamžik, v němž se všichni dozvíme název nového SUV značky SEAT“.

Značka SEAT představí názvy, které postoupí do finále, 12. září na tiskové konferenci na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Od tohoto dne do 25. září bude moci veřejnost dávat hlasy svým preferovaným kandidátům na globálních webových stránkách SEAT. Zvítězí název, který obdrží největší počet hlasů. SEAT zveřejní název nového SUV do 15. října.

Poprvé v historii španělské značky tak bude název jejího modelu vybrán na základě veřejného hlasování. Třetí SUV značky SEAT naváže na tradici, v níž jsou názvy jejích modelů odvozeny od názvů španělských míst. Prvním byl v roce 1982 model Ronda, nejnovějším příkladem je model Arona, představený 26. června v Barceloně.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




KIA MOTORS CZECH s.r.o.
BOSCH
Mitsubishi Motors Česká republika
auto MOTOL BENI a. s.
Siems & Klein