AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Interaction s.r.o.
Scania Czech Republic s.r.o.
Iveco Czech Republic, a.s.


Hyundai otevřel v Soulu první zážitkový showroom

Značka Hyundai posiluje svou image a představuje plány do budoucna.

Více komunikace se zákazníky, emoce, příjemné prostředí, výstavy či možnost posedět u kávy. To jsou jen některé z novinek, s nimiž přichází Hyundai ve svých kmenových showroomech. První z nich s názvem Hyundai Motorstudio se právě otevřel v obchodní čtvrti Gangnam v jihokorejském Sou­lu.

Značka Hyundai tak chce posílit svou image a představit plány do budoucna. „Naším cílem je nabídnout zákazníkům prostředí, kde mohou na vlastní kůži zažít, co znamená moderní prémiová kvalita,” vysvětlil Won-Hong Cho, šéf marketingu v Hyundai Motor. „Každý detail byl navržen tak, aby umožnil návštěvníkům plnohodnotný estetický zážitek.”

Prostory showroomu mají v zákaznících vyvolat zcela nový pocit z řízení. Hyundai Motorstudio předvádí automobily nejen jako pouhý výsledek smontování několika dílů dohromady, ale jako završení procesu evoluce, zpracování materiálů a technického umu – od prvních nákresů k dokonalým výrobkům. Vše je ilustrováno na modelu nového Genesis.

Návrh budovy pochází od architekta Eulho Suha z ateliéru Suh Architects. Autor použil jak v interiéru, tak v exteriéru 36 tisíc metrů ocelových trubek a eloxované ocelové panely.

Hyundai plánuje vybudovat podobné prostory, které kromě nejnovějších modelů aut této značky nabídnou výstavy, kavárny, místo pro neformální setkání, dětský koutek a další benefity, i v jiných světových metropolích. Další má vyrůst v druhé polovině roku v Moskvě.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




BOSCH
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
Iveco Czech Republic, a.s.
Mitsubishi Motors Česká republika
Standox