AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Mercedes-Benz
ContiTrade Services s.r.o.
Siems & Klein


Nový Auris sází na styl a bezpečnost

Nová Toyota Auris nabízí dynamičtější interiér a zcela nový exteriér a je poháněna novými, či vylepšenými motory (Hybrid, 1.2 Turbo a turbodiesel).

Novou Toyotu Auris ocení zejména zájemci o vůz nižší střední třídy, kteří hledají neotřelý design a zároveň bezpečný automobil pro sebe a své blízké. Nový Auris je možné dovybavit bezpečnostním systémem Toyota Safety Sense. Inovace se dotkly i poháněcích jednotek. K dispozici jsou nové, či přepracované motory.

Nový Auris působí prestižnějším dojmem a charakterizuje ho rozkročený postoj, za který vděčí komplexnímu přepracování předních a zadních partií. Vůz má sníženou masku chladiče. Získal tak opticky širší postoj a nižší těžiště. Vůz je vybaven ukazateli směru LED a světlomety LED pro denní svícení.

Kromě působivého exteriéru zaujme Auris i propracovaným interiérem. Tomu vévodí panel se sdruženými přístroji. Je výraznější a sportovnější, na čemž mají podíl „tubusy“ otáčkoměru a rychloměru, mezi nimiž se nachází nový multifunkční displej TFT o úhlopříčce 4,2“. To vše doplňuje multimediální systém Toyota Touch 2 se 7“ dotykovým displejem.

Kromě zábavy a požitku z jízdy mohou zákazníci získat za nízký příplatek unikátní bezpečnostní systém Toyota Safety Sense. Tento volitelný paket obsahuje technologie, jež byly dříve dostupné pouze u vozů vyšších tříd. Paket obsahuje předkolizní bezpečnostní systém (PCS), upozornění na opuštění z jízdního pruhu (LDA), automatické ovládání dálkových světel (AHB) a asistenta pro rozpoznávání dopravních značek (RSA).

Tím však změny a vylepšení nekončí, stačí se podívat pod kapotu, kde nalezneme nové či vylepšené motory. Nabídka zážehových i vznětových poháněcích jednotek pro Auris společně s hybridním ústrojím prodělala výrazné změny. Všechny nabízené motory nyní splňují emisní normu Euro 6. Zcela nový přeplňovaný motor 1,2 litru s přímým vstřikováním paliva doplňuje stávající zážehové jednotky 1,33 litru Dual VVT-i a 1,6 litru Valvematic, a tak zákazníci mohou vybírat celkem ze tří zážehových motorů. Původní turbodiesel 2,0 litru byl nahrazen novou jednotkou 1,6 litru D-4D a stávající agregát 1,4 litru D-4D prošel výraznou modernizací.

Zajímavou možností je volba hybridního pohonu. Oblibu hybridů dokládá i to, že v roce 2014 tvořily více než 50% podíl na evropských prodejích* modelu Auris. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro model s hybridním ústrojím, jistě ocení nízkou spotřebu a pohodovou jízdu v kombinaci s mimořádně nízkými emisemi CO2 na úrovni pouhých 79 g/km.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Interaction s.r.o.
Mercedes-Benz
Mitsubishi Motors Česká republika
auto MOTOL BENI a. s.
Standox